26 June, 2012

    CITIZENS! - 'REPTILE': DON'T LET YOUR BLOOD RUN COLD

    Me siguri do te akuzohem per 'i fiksuar ne kerkim te ndonje grupi te mire qe nuk e njihni akoma' dhe ndoshta eshte pikerisht keshtu. Po, keni te drejte. Po kesaj rradhe kam qelluar ne shenje! Besoj.
    Ne regjister jane CITIZENS! - qytetare me pikecuditese (te fiksuar edhe keta, eh!). Te inkurajuar nga tipat e Franz Ferdinand e nga nje etikete qe merret me muzike dhe me fashion, Tom, Mike, Lawrence, Martyn dhe Thom ngrohin dhomat e korridoret e shtepive ku (ne)te rinjte kalojme kohen e lire. Perpara monitoreve dhe kompjuterave qe leshojne nxehtesi.
















    Nuk e di, por e degjoj automatikisht kete 'Reptile' panderprere prej dy ditesh... Mesova qe teksti ishte mjaft interesant dhe kaq ishte: ne loop si shirit kasete!
    Konsumimi i melodise, peshtatja me realitetin e perditshem (provoni te shihni kalimtaret jashte nga dritarja e autobuzit!), kercimi ne videoklip i atij 'cunit', tastiera harmonioze dhe filtrat/efektet kinenamografike ne videoklip.
    E di. Eshte vetem indiepop. Por pelqehet!
    Kapni lirikat:

    Reptile
    Reptile

    There are no wires connecting your heart

    To you head and your hands
    So where should you start?
    There are no satellites guiding you home
    So careful as you tread
    In this carnival of souls
    Don’t let your blood run cold


    This is not a city that learns to forgive

    This is the place where cold hearts live

    Feeding off your friends and hang out late
    Everybody wants it, but nobody waits
    Don’t let your blood run cold

    I’m turning a reptile

    Sitting alone on park bench
    Just like a reptile
    Closer than I’ve ever dreamt
    Reptile

    I am not afraid of losing my mind

    As long as it happens a day at a time
    My skin will grow thick my eyes will grow bright
    And my face will grow long
    It’s a terrible sight

    Don’t let your blood run cold

    They say I’m just like a reptile

    Sitting alone on a park bench
    Just like a reptile
    Closer than I have dreamt
    See me sitting alone

    Taking the sun
    Out on the bench
    So I’m turning into a reptile
    Closer than I’ve ever dreamt
    Reptile

    So don’t let the coast fall in

    When it gets a little alone
    And don’t let your blood run cold

    I’m turning a reptile

    Sitting alone on park bench
    Just like a reptile
    Closer than I’ve ever dreamt
    Reptile
    Sitting alone on park bench
    Just like a reptile
    Closer than I’ve ever dreamt
    See me sitting alone
    Taking the sun
    Out on the bench
    So I’m turning into a reptile
    Closer than I’ve ever dreamt
    Reptile
    Just like a reptile

    No comments:

    Post a Comment