20 February, 2012

UNE NUK JAM KETU: AUTOPORTRETI I TE RIUT QE SHKRUAN NE BLOG



















Nuk kam faj une: shembullin e kam marre nga blogje ku shumica e fotove jane shkrepur me telefona, webcam apo me aparate te medhenj sa nje kuti shkrepese...


Keshtu mendova se do ishte e pershtatshme qe FuneraliVeshit te kishte edhe nje fytyre, nje koke dhe nje sfond. Ja tek eshte. Fotoja eshte shkrepur dy vite mepare, ne mengjes, po pasqyron me se miri edhe sot tiparet fiziologjike qe fshihen pas nje monitori, nje kufjeje dhe nje tastiere cdo jave, sahere qe ka kohe dhe deshire te shkruaje dy rreshta per ato emra/argumente qe me shume dashuron...


Ose thjesht qe nuk ndjen asgje dhe behet kurioz! Cudi?

Perqafime dhe degjohemi se shpejti!

Po ju le me Atlas Sound ('Walkabout')

No comments:

Post a Comment