21 September, 2011

BUFFALO '66 - A FILM BY VINCENT GALLO

Billy Brown: I'm asking you to come there and make me look good. Alright? And if you make a fool out of me, I swear to God, I'll kill you right there. Boom! Right in front of Mommy and Daddy. And I'll tell you something else, you make me look bad... I will never ever talk to you again, ever. But if you do a good job, well, then you can be my best friend. My best friend that I've ever had. You hear me...




















//ne shqip
Billy Brown: Po te kerkoj te vish ketu e te me besh mua te dukem mire. Ne rregull? Dhe nese tallesh me mua, te betohem qe do te te vras ne vend. Bum! Mu perpara mamit dhe babit. Dhe te them edhe kete tjetren, nese me ben te dukem keq: nuk do te te flas me kurre me goje, kurre me. Por nese sillesh mire, ti mund te behesh mikja ime me e ngushte. Mikja ime me e ngushte pergjithmone. Me degjove...

Directed by Vincent Gallo
Screenplay by Vincent Gallo, Alison Bagnall
Story by Vincent Gallo
Starring Vincent Gallo, Christina Ricci, Anjelica Huston, Ben Gazzara
Music by Vincent Gallo

2 comments:

  1. undergroundLover...08/11/2011, 23:54

    ... nje nga filmat e mi me te preferuar.
    vincent eshte kaq seksi!!!
    po ku ma gjetet ju te funeralit???

    jeni te medhenj

    ReplyDelete
  2. e dashuroij kete film.i kam bere nje pershkrim dhe ne blogun tim para ca vitesh.

    ReplyDelete